Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jag beställde 4 fina smycken hos bracy

Publicerad 2009-11-07 07:54:51 i Accessoarer & Väskor


Jag hittade alldeles för många armband hos Bracy´s som jag ville ha.
Kunde inte bestämma mig för vilka jag ville ha, så jag beställde alla  4.
Visst är dom fina?


Dazzling armband silver pärlor

 

Diddi design armband silver/crystal

Beautiful bracelet - silver & black

Dazzling armband 3 kulkedjor



PASSA PÅ NU MEDANS DE HAR SUPER REA DET GJORDE JAG.



Samtidigt som ni tävlar om att bli modell för Bracy. Inte helt fel va??



Gå med ni oxå.

LYCKA TILL

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-07 10:02:22

Suuuperfiinblogg (L)

Postat av: Bella ♥

Publicerad 2009-11-07 12:10:02

SV: Va!? :O, Du är ju värsta proffset juh! :D



Haha tack dsm (:



Kraam

Postat av: Sanna Bracy

Publicerad 2009-11-12 23:29:23

Hejsan!

Gick igenom våra senaste inlägg skrivna om oss.

Jag tror det har blivit fel när du försökt beställa för vi har ingen beställning från dig med dessa varor.



Vi får be dig lägga en ny order eller kontakta mig via min mail.



Tack för att du väljer Bracy.se

Ha det underbart! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela