Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

HJÄLP MIG med eran RÖST. . .

Publicerad 2009-11-20 10:19:46 i Bloggtävlingar

Ni som inte har hunnit och hjälpa mig med eran röst hinner fortfarande och göra det.



Och de läsare som hjälper mig med en röst kommer jag ha en liten tävling för.
Där ni har chansen o vinna en snygg bloggdesign.

När ni har lagt eran röst på mig. Skriv en kommentar här att ni har röstat så är det lättare för mig o se vilka som får chansen och vara med i min tävling.

Mitt namn hittar ni under kategorin MODE



Lånad bild utav Elin

Kommentarer

Postat av: irene.persson

Publicerad 2009-11-25 19:30:22

Jag röstar på din sida, den är jättesnygg. kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela