Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Bygger om sidan

Publicerad 2009-11-02 19:16:32 i Allmänt

Sorry

Jag håller på o bygger om min sida på egen hand. Jag har en idee om hur jag vill att den ska se ut och som jag verkligen vill ha den. Men det är ju alltid lättare än gjort. Ni får ha lite tålamod under tiden.

Jag grejar ju o donar med designen efter jobbet klockan fem.

Går det inte som jag vill så blir det samma utseende som det va innan.

SPÄNNANDE VA????=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela