Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Min 30 års present ifrån jobbet

Publicerad 2009-12-30 17:36:16 i Accessoarer & Väskor

Jag kom just på  att jag hade glömt av och visa vad jag fick i 30 års present ifrån jobbet när vi hade julfesten.

Så här kommer det, håller ni i er?

Ett jätte fint armband med 2 st hängen till. Allt ifrån Thomas Sabo på NK





JÄTTE fint va det.

TACK SÅ MYCKET=)

För er som vill titta lite närmare på detta kan ni klicka [HÄR]

Kommentarer

Postat av: Evaneseè

Publicerad 2009-12-30 22:24:04



Gott Nytt År tjejen :)

Postat av: Rita

Publicerad 2009-12-31 11:34:46

Vilket tjusigt armband!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Kram

Postat av: Marielle

Publicerad 2009-12-31 13:01:10

men oj vad snällt =D jättefint ^^,

Postat av: Anders

Publicerad 2010-01-02 19:49:43

Oj, vart jobbar du? Riktigt fin 30-årspresent!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela