Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Julklapp för hela familjen

Publicerad 2009-12-15 20:36:39 i Mode

Den perfekta julklappen
Ge bort en personlig julklapp i år som passar för hela familjen.



Med över 200 upplevelser i hela Sverige kan du vara säker på att hitta rätt.



Du kan självklart även lämna en personlig hälsning på din upplevelseklapp som kommer färdigpaketerad i en vacker ask.

Ge bort en champagneprovning - lyxigt och gott!



Greatdays.se
Så sluta upp med julklappsjakten och andas ut.

Greatdays önskar dig en riktig fridfull jul!





Få hem julklappen i tid!





Supersnabb racing på vatten, ge bort en upplevelsepresent från Greatdays!

Kommentarer

Postat av: Pippi pelikan

Publicerad 2009-12-16 10:16:57

Hej Jenny!

Nu var jag här igen och undrar vart min bannerlänk tagit vägen? Mvh Pippi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela