Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Ett julklapps tips

Publicerad 2009-12-13 14:57:26 i Mode

GEISHA - Luxury Massage Oil -



Otroligt lyxig massageolja speciellt utvecklad för sensuell massage. Tillverkad av naturliga ingredienser som väcker dina sinnen med en förföriskt kryddig doft av Thailändsk peppar, Indisk patchouli, Ylang ylang, Ambra och Mysk.

Tips på fler julklappar kan ni hitta inne hos More 4 Love

Glöm inte av och ange rabatt koden: MA097G för och få era 10% rabatt i kassan.

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2009-12-13 16:38:11

Hej!

Ja, vad felet var vet jag inte riktigt, men jag gjorde lite efter dina mallar och tips med boxar och så...och att entry-page inte skulle se likadan ut som de övriga, det visste jag inte.

Lite trixande hit o dit, så ser den ju läslig ut. Men i IE är det fortfarande strul. Men helt klart är att utan din hjälp hade jag inte klarat det! Och är väl inte klar än. Det är verkligen guld värt, ska du vet! Erbjudandet kvarstår...hör bara av dig.

Kanske jag får anledning o återkomma, vem vet =)

Kram/Rita

Postat av: M L I

Publicerad 2009-12-13 20:05:59

SV; det är klart vi kan prenumerera på varandra ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela