Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Duktiga Bloggdesigners!

Publicerad 2009-12-19 11:41:17 i Designade bloggar

För er som inte riktigt har fått kläm på koderna som krävs för o göra en snygg blogg design.

Så kan jag tipsa er om duktiga designers som kan detta.

HÄR UNDER FINNS DET STILMALLAR OCH LADDA NER GRATIS:


Design by Evanesee



Claras Blogg


Tescho



Design & Makeup


Malin C



Ebba Design


Radioaktiv Design


Ida Tallhed


Maria Elisabeth





HÄR UNDER KAN NI BESTÄLLA EN MER PERSONLIG BLOGG DESIGN:



Design by Sanna



Mimmis Design



xoxoNicole




Radioaktiv Design



Villimay blogg



Ida Tallhed



Marinoni Blogg



Rivana



Isabellicious

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-12-19 16:22:04

SV: Tack tack! :D Usch, jobba heldag fram till den 23:e lät ju inte så kul o.O

Postat av: GÖZDE;

Publicerad 2009-12-19 21:34:11

Haha :) Jo det är bra med mig, är bara lite trött, själv då?

Åh här är det fult med snö. och det är jävligt kallt oxxå!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-12-19 22:37:46

Tack så jätte mycket! :D

Postat av: felicia

Publicerad 2009-12-22 12:32:16

fin fin design du har! :D

Postat av: Sanna - Bloggdesign

Publicerad 2009-12-22 12:56:36

sv: Tack så jätte mycket! :) Jag tycker du har en skit snygg sida med. Hur tänker du när du menar om jag jobbar ifrån mallar?



Kram

Sanna

Postat av: Sanna - Bloggdesign

Publicerad 2009-12-22 13:59:37

sv: Klart vi kan följa varandra vi bloglovin, jag följer redan din nu!:)



Jag börjar alltid med stilmallen Orange City men sen blir det så man ändrar nästan allt på den stilmallen endå haha :p

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela