Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tävling - Goodiebag

Publicerad 2009-08-24 20:16:49 i Bloggtävlingar

Du har nu chansen och vinna en goodiebag
med produkter från LA Girl kosmetikserien.




LA Girl Perfecting Liquid Foundation
LA Girl Eyeliner Pencil
LA Girl High Definition Trio Eyeshadow
LA Girl Superlicious Lipgloss
LA Girl Ultimate Pressed Powder
LA Girl Illuminating Rouge Blusher
LA Glamour Body Glitter

Värde 585:-
Obs! Vinnaren kan ej välja färger.

Gå in på  http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html för och läsa om tävlingsreglerna.

LYCKA TILL

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-08-24 20:21:43

ooh.. kanske hade varit ngt. men jag är en sån dålig förlorare att jag aldrig orkar vara med - för man förlorar ju alltid typ.

Postat av: Therese [ Tescho ]

Publicerad 2009-08-24 20:37:33

Dina frågor kommer dyka upp under den tiden jag är i England dvs mellan 26-31 aug och därför kommer inte jag kunna kontakta dig när de är publicerade, bara så du vet :)

Postat av: Sandra ♥

Publicerad 2009-08-25 07:17:49

sv: tack :) jo, jag älskar rosa. kanske inte så svårt att lista ut! haha!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela