Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Ny bloggdesign

Publicerad 2009-08-27 19:03:21 i BloggTips

Som ni alla har sett så har ju jag en ny bloggdesign. Jag är jätte nöjd med den. Simone är det som ligger bakom designen.
Jätte go tjej som lyssnade, frågade och försökte göra så bra det bara går efter de egna ideer man har.

Jag rekommenderar er som inte kan det här med koder och design att höra av er till henne.

Gå in på följande länk: http://blogbysimone.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Simone

Publicerad 2009-08-27 19:32:05

Tack sötnos =)

Postat av: Simone

Publicerad 2009-08-27 21:15:02

Det lät krångligt det där med engelskan :P

Det som stör mig är att jag kan få dit en tredje kolumn, men att den liksom lägger sig över det andra på en mindre skärm ='(



Jag har lärt mig NÄSTAN allt på:

http://designadinblogg.se



Kramar!

Postat av: Simone

Publicerad 2009-08-27 21:16:41

Lät krångligt det där med engelskan :P

Det som stör mig är att jag kan få dit en tredje kolumn, men att den lägger sig över det andra på en mindre skärm =/



Mitt bästa tips är att läsa sig till det mesta på:

http://designadinblogg.se



Där har jag lärt mig det mesta ;)



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela