Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

tipsa o trix hjälp på en header

Publicerad 2009-08-02 18:52:26 i BloggTips

Jag undrar om det finns någon där ute som kan ge mig tips eller vet vart jag ska vända mig för lägga in header?

Jag behöver någon form av guide för och göra en header i photoshop.

Jag har en liten bild som jag skulle vilja göra till en bakgrundsbild och så har jag ett foto på mig eller 2 olika foton på mig som jag skulle vilja mixa in på ett bra sätt.

Men jag vet ej hur man gör. Och efter detta så skulle jag oxå behöva en guide eller tips på hur jag gör för att lägga in den i den designen jag har nu. För det fattar jag inte heller hur man gör.

Kom gärna med tips och ideer på hur och vad jag ska göra.

Ha en grym kväll, lite sol blev det allt idag ändå=)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela