Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

En fråga till alla

Publicerad 2009-08-20 19:05:59 i Allmänt

Jag måste bara få fråga, Är det någon som har erfarenhet utav http://wongo.se

  • Wongo är en ny och spännande auktionsform, som ger dig möjlighet att köpa nya och spännande produkter till mycket låga priser.


Jag gick nyss in och registrerade mig. Men jag får en känsla utav att det är samma skrot och korn som allt annat som har med lägsta budet vinner. Men jag vet inte, så jag hade varit jätte tacksam om ni kan kommentera detta inlägg.

Någon som har erfarenhet eller känner någon som har???

Kommentarer

Postat av: Ämmah

Publicerad 2009-08-20 19:23:47

du är med, lycka till :) Håll utkik på söndag om det är just din blogg som blir veckans blogg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela